Wednesday, June 15, 2011

Nek atas, tinggalkan tanah !!

Bile aku dah lame tak berape nak update blog, entry aku pon ala2 sewel macam tuan die dah. hahaha. motipp aku je nak bagi korang ngate kat aku.

Ni ceritera pasal hari sabtu minggu lepas. aku tak penah wo0o0o tak berpijak pada tanah bumi yang nyata. hahaha. ayat tak ley blahh.

Korang layan tengok pic jelah ye. aku tak larat nak taip panjang2. bosan dah. keje opis aku banyak lagi duk tangguh. hihihi. kantoi la kalau orang opis aku baca.

Semuanya berkisar di Bukit Bendera at Pulau Pinang !! w0o0o0o .. aku sampai dah. macam tak berape nak caye je .. meh picitt kuku skitt meh ..

 nmpak sdikitt gemuk .. aku lupe nk edit pic ni bagi ala2 gelap-malap skit. cerah sangat la plakk

Pic asalnye gelap. aku dah bjaya cerahkan pic nih. hahahaha

Agak tersopan kejapp. hahaha

Ape motipp aku letak pic pintuu ni plakk ??

mampu kau amik pic rail nihh ?? hahaha
tandanye aku dah sampai !! huakakaka
ok ok. kite letak jugak la pic inche abg nih :)
konon2 macho arr buat gaye macam tuhh ?! hahaha

Aku malas nak taip2 dah. kire ok la bagi tengok gambar kan... aku tau dah memang ade je orang yang malas nak membaca tapi suke tengok gambar je (macam aku je tuh) hahaha.

Dulu bukit bendera ni tutup pasal renovate ye. sekarang dah bukak balik ye. maka ... kite enjoyyy !!!

0.o

No comments: