Friday, April 1, 2011

Being Cop !!

Cop ? 

Cop a.k.a gelaran la kalu ikut bahasa ibunda bebudak zaman skarang ni. Nape aku buh tajuk cm tuh ?? Coz I've another name beside mak cik, ekin, che, che'e, laila, lailatul, ashikin. Haha

Sound funny coz aku xpenah pon Terfikir nak dapat gelaran nih. ++ dari insan yg aku sayang. Eh ... sayang ker ?? Haha. Sure la aku sayang. Sengal la plak sape yang tanye soklan cm tuh.

The Gelaran that has being owner to me IS Q.C !!

Jangan sesekali tanye aku ape benda la Q.C tuh. Coz ... aku xrase cam nak gtau korg pon.
Hooyeay !!

Tapi xpe ... 

Aku adalah manusia yang bisa sabar or .. sabar la senang cite kn ? kn ? Aku xdek pon rase nak kecik-penyek-lempang-tempangkan org2 yang bagi title tuh kat aku. Huhu

Pokok-pangkal-akar-kayunye di sini, Don't judge the book by it's cover. Jangan cari kesempurnaan, coz xdek sape yang sempurna in this world besides Allah S.WT.

Jangan cari salah-silap-buruk-kekurangan org. 

Bittaufiq Wannajah ye people

0.o


No comments: