Sunday, April 24, 2011

Berpoya-poyo


- Time Out -

Ahad, yakni semalam. Adalah time out ngan pakwe a.k.a cowok aku. Hahaha. Kite orang ni kalu kuar jenis tak plan. Main kuar ikut suke pas tu ikut suke jugak la nak gi mane2 pon.

Kite orang kuar lam kul 2. Panaih tak yah cakap la. (panaih dunia pon nak bising. Ape la aku ni …)Nasib bek aku jenih tak pakai make up tebai, kalu dak .. nanti sampai mane2, aku masuk toilet lu touch up. Hahaha. Plan hat rancang malam tu, nak g taman rama2 kat ataih skit dari batu feringgi. Ok la .. quit a nice place. Aku tak penah sampai lagi. Name je duk pulau pinang. Wat malu toi ..

Bukti dah sampai Penang Butterflly Farm

Die pon nak gak ~~~

Untuk adult, sorang lam RM 18.00. Mula2 aku dengar tuh, terkedu jap. Mak aii .. mahal giler. Padahal kalu nak di ikutkan, lagi banyak rama2, bugs, segala jenih insect yang awet punye dari yang hidup. Tapi xpelah, baru 1st gi. Hantam saje la labu ...

Hahaha. Memori Daun Pisang

 Banyak2 tempat lam taman tuh, aku suke tengok kolam ikan die. Memang banyak toi la ikan besar2. Cuba kalu bawak joran, dapat je sekor, kite bakor .. kite bakor je. Hahaha. Kenyang sebulan aku rase. 

Yehahaha

Part paling kelakar, time gi kandang iguana. Time pakwe aku pusing nak tengok iguana tuh, terus je iguana tuh jelir lidah kat die. Hahaha. Terkejut wa cakap lu !! 

Iguana ni pandai w0o angguk2 kat orang

Ade gak la tempat yang wat aku cam ala2 geli, terkejut sume. Part terkejut, time gi tengok penyu lam kolam die. Mula2 die tido senyap je. Last2 die bangun pas2 tunjuk muka kat aku. Da la ade skit cam katun lam cite pokemon tuh. Hahaha. 

Giant punye penyu. hahaha

Aku paling tak suke ngn bewak. Aku memang anti giler la ngn bewak. Nape ntah. Padahal lu time darjah 4, aku siap tolong lagi member siam kat sek Kelantan kejar bewak. Die amik buh lam guni, bawak balik umah bakar, makan korang tau !! 

Ngee ~~~ tak suke !!

Paling aku tak brape nak faham, banyak giler artifak2 .. arca2 versi cina punye. Jenih kuno2 plak tuh. Pas2 oleh2 die memang mahal giler. Harga 2, 3ribu pon ade. Sape la insan yang tak dek keje prabih duit beli tuh. Aku beli keychain rama2 je. Untuk die, aku bagi rama2 gak tapi aku punye cantik lagi. Hahaha. Murah je pon .. RM6. Giler kedekut !!

Aku ngn die memang dah lame giler tak gi jalan2 cam ni. Die busy keje-eco meleset. Aku pon same gak la. Tapi part busy keje, tak la. Hihihi. So, ade time2 cam nih, kite .. enjoy la !!

Terserlah ketinggianKu. hahaha
 
We are in happy time together

0.o
Overall rating
 

No comments: